C C C C A+ A A- X

Обява за "Съдебен секретар"

Дата на публикуване 1 февруари 2022 Последна редакция 1 февруари 2022 Новини Отпечатай

ОБЯВА
за участие в конкурс за длъжността „Съдебен секретар“ – 1 щ. бр.
 в Районен съд – Шумен на основание чл.67, ал.1, т.1 от КТ

 

На основание  Заповед № 49/27.01.2022г. на Административния ръководител - председател на Районен съд – Шумен е обявен конкурс за длъжността „Съдебен секретар“ – 1 щатна бройка в Районен съд – Шумен на основание чл.67, ал.1, т.1 от КТ

І. Описание на длъжността:

Съдебен секретар: Изпълнява дейности по подготовката на делата за разглеждане в съдебни заседания; изготвя и прилага към делото протоколи от съдебните заседания; изпълнява разпореждания на съда, постановени в откритите заседания; подготвя формуляри, графици и др. документи. Минимален размер на основната заплата – 827 лв. Минимален ранг за длъжността V ранг- 60лв..

  1. Общи изисквания към кандидатите:Кандидатите трябва да отговарят на изискванията за заемане на длъжността съгласно чл. 340а, ал.1 от Закона за съдебната власт. Към момента на назначаване кандидатът следва да отговаря на изискванията на чл. 340а, ал.2 от Закона за съдебната власт и чл. 137 от Правилника за администрацията в съдилищата.

IІІ. Минимални и специфични изисквания към кандидатите: Завършено средно образование; Да притежават компютърна грамотност и отлични познания и умения за текстообработка с MSWord и обработка на данни с MS Exсel, отлично владеене на компютърен машинопис. Владеенето на десетопръстна система за писане на кирилица с клавиатурна подредба по БДС е предимство. Да имат отлични познания по общи деловодни техники и работа със стандартно офис – оборудване; Отлични познания по стилистика, правопис, граматика и пунктуация; Способност за работа в екип, отлични комуникативни умения, самодисциплина, отговорност и лоялност;Висока степен на организираност и мотивация; инициативност и готовност за поемане на извънредна работа; Познания по нормативната уредба за организацията и работата на съдебната администрация -Правилник за администрацията в съдилищата и Етичен кодекс на съдебните служители.

ІV. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите:

  1. Писмено заявление за участие в конкурса;
  2. Молба по образец;
  3. Професионална автобиография /тип CV/ ;
  4. Заверено копие от диплом за завършено образование;
  5. Заверено копие от удостоверение за компютърна грамотност или други документи удостоверяващи такава;
  6. Свидетелство за съдимост /оригинал/;
  7. Заверено копие от трудова книжка или от други документи, удостоверяващи професионалния опит;
  8. Медицинско свидетелство за работа /оригинал/;
  9. Декларация по чл. 340а, ал. 1 и ал. 2 от Закона за съдебната власт /по образец/ ;
  10. Декларация/съгласие за обработване и съхранение на личните данни/по образец/;
  11. Удостоверение, че лицето не страда от психични заболявания или отразяване на това обстоятелство в медицинското свидетелство;
  12. Препоръки от предишни работодатели /по желание/; Нотариално заверено пълномощно за подаване на документи /когато не се подават лично/.
  13. Копие от лична карта;
  14. Служебна бележка, удостоверяваща липса на висящи наказателни производства от  ОП гр. Шумен.

            *Забележка: Кандидатите могат да подават и други свидетелства, сертификати и документи, които доказват тяхната квалификация и умения за обявената длъжност.

Копията на документите трябва да бъдат саморъчно заверени с гриф „Вярно с оригинала” и подпис на лицето.

V.Начин на провеждане на конкурса и оценяване на кандидатите:

Начин на провеждане на конкурса: - на два етапа

- първи етап – по документи – разглеждане на постъпилите заявления и допускане до втори етап от конкурса;

- втори етап – практическа задача и събеседване с кандидатите.

Конкурсът се провежда от комисия, чиито членове се определят със заповед, съобразно чл.139 от Правилника за администрацията в съдилищата. Комисията заседава в пълния си състав и взема решения с обикновено мнозинство. За заседанията си комисията води протоколи, които се подписват от всички членове.

Първи етап – Разглеждане на постъпилите заявления и допускане до участие в конкурса на кандидатите, представили всички документи описани в т. IV от обявата. Решението на комисията относно допускането до конкурса се оформя в протокол и се изготвят списъци на допуснатите и недопуснатите кандидати, които се подписват от членовете на комисията.

В списъка на допуснатите кандидати се посочват датата на провеждане на конкурса, която не може да бъде по-рано от 14 дни от изнасянето на списъка, началният час и мястото на провеждане на конкурса. В списъка на недопуснатите до конкурса кандидати се посочват основанията за недопускането им. Недопуснатите кандидати могат да подадат жалба до Административния ръководител на съда в 7-дневен срок от обявяването на списъка. Административният ръководител на съда се произнася окончателно в тридневен срок. Жалбата не спира конкурсната процедура.

Втори етап – Кандидатите за длъжността „Съдебен секретар“ пишат  текст под диктовка, с цел проверка на бързината и коректността им на писане.

Комисията оценява по десетобалната система /от 1 до 10 точки/ писмената работа на кандидата, преценявайки съответствието й с продиктувания текст по обем и яснота. До събеседване се допускат кандидатите, чиято писмена работа е получила  седем и повече точки.

Окончателната оценка се основава на молбата за кандидатстване и другите документи представени от кандидатите, както и на резултатите от провеждането на практическата задача и събеседването.За работата си комисията по провеждане на конкурса съставя протоколи, в които се отразяват резултатите от всеки етап-допускане/недопускане на кандидатите, оценки – брой точки, крайна оценка от конкурса и класирането съобразно нея.

Въз основа на проведения конкурс комисията оформя протокол с резултатите от проведения конкурс и класира успешно издържалите конкурса. Протоколът от крайния резултат на конкурса се публикува на интернет страницата на съда и се съобщава на участниците в него в 3-дневен срок от провеждането му.

С класирания на първо място кандидат от съответната длъжност се сключва споразумение и му се връчва индивидуална трудова характеристика.

VІ. Място и краен срок за подаване на документите:  от 01.02.2022 год. до 17.00 часа на 01.03.2022 год. включително на адрес: Районен съд - Шумен, ул. “Съединение” №1, ет. 2, стая 202 – съдебен администратор ШРС или стая 204, ет.2, регистратура. Документите се подават лично или чрез пълномощник с нотариално заверено пълномощно Кандидатите могат да се обръщат за повече информация на телефон 054/ 850- 251.всеки работен ден от 8.30 часа до 17.00 часа в срок до 30 /тридесет/ дни от публикуване на обявата. Формуляри на заявление за участие и декларации могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на съда .

Комисията разглежда документите и допуска кандидатите до участие в конкурс,  списък с допуснатите кандидати до конкурс ще бъде обявен до 17.00ч. на 07.03.2022г. Практическия изпит да се проведе на 25.03.2022 год. от 10.00ч. в стая № 102, ет.1 в Съдебната палата гр. Шумен, а събеседването с кандидатите на 25.03.2022г. от 14ч. в зала № 2, ет.1 в Съдебната палата гр. Шумен.

Окончателното класиране на кандидатите да бъде публикувано на интернет страницата на съда и да се изнесе на информационното табло в сградата на съдебната палата до 17.00ч. на 30.03.2022год.

Всички съобщения и информация във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на съда и на таблото за обявления на съда, намиращо се във фоайето на Съдебната палата в гр. Шумен.

 

 

Свързани файлове

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация